Bieži uzdotie jautājumi / FAQ

F.A.Q.

Rezervēšanas procedūra

  1. Kā es varu rezervēt lidojumu?
  2. Esmu izvēlējies lidojumu, bet cenu vairs nav iespējams rezervēt. Kas man jādara?
  3. Cik ilgi iepriekš ir nepieciešams rezervēt aviobiļeti?
  4. Kā es varu būt drošs, ka rezervācija bija veiksmīga?
  5. Es veicu rezervāciju, bet nesaņēmu apstiprinājuma e-pastu. Kas man jādara?
  6. Es saņēmu apstiprinājuma e-pastu, taču ir kļūdas. Kas man jādara?
  7. Vai es varu rezervēt lidojumu pa tālruni vai pa e-pastu?
  8. Vai es varu veikt grupas rezervāciju?
  9. Vai bērni un zīdaiņi saņem paši savas biļetes?
  10. Kāpēc nav nepieciešama mana pases informācija?

Maksājumi un maksas

  1. Kā es varu apmaksāt lidojuma rezervāciju?
  2. Vai ir droši aizpildīt kredītkartes datus? Cik droša ir uniticket vietne?
  3. No manas kredītkartes tiek iekasēta maksa, taču es neesmu saņēmis apstiprinājuma e-pastu. Vai mana rezervēšana ir veiksmīga?

Īpašās prasības

  1. Vai es varu rezervēt biļeti bērniem bez pavadības?
  2. Ko darīt cilvēkiem ar invaliditāti un / vai ierobežotām pārvietošanās spējām, lai ceļotu droši un ar palīdzību?
  3. Es vēlos uz kuģa ieturēt noteiktu maltīti (piemēram, veģetāro ēdienu). Kas man jādara?
  4. Es vēlētos ņemt savu mīluli pie sevis. Kas man jādara?

Izmaiņas un atcelšana

  1. Vai es varu mainīt savu rezervāciju?
  2. Vai ir nepieciešama maksa par izmaiņām?
  3. Vai es varu mainīt pasažiera vārdu?
  4. Vai es varu atcelt savu rezervāciju?
  5. Vai ir atcelšanas maksa?
  6. Kad es saņemšu atmaksu?

Reģistrēšanās un iekāpšana

  1. Kādi dokumenti man ir nepieciešami, lai ceļotu, izņemot e-talonu?
  2. Vai bērniem ir vajadzīgi ceļošanas dokumenti?
  3. Kā & amp; kad es varu reģistrēties?

Bagāža

  1. Kādi ir bagāžas ierobežojumi un izmēri?
  2. Ko man nav atļauts pārvadāt bagāžā?
  3. Vai klēpjdatoru var ņemt līdzi?
  4. Vai es varu līdzi ņemt elektronisko aprīkojumu?
  5. Es gribētu ņemt līdzi īpašu aprīkojumu, piem. slēpošanas inventārs. Kas man jādara?

Biežu lidotāju programma

  1. Esmu reģistrējies pastāvīgo lidotāju programmā un vēlos rezervēt lidojumu ar uniticket. Vai es zaudēšu savas priekšrocības?
  2. Esmu reģistrējies citas aviokompānijas, nevis ar kuru es lidoju, pastāvīgo lidotāju programmā. Vai es joprojām varu to izmantot?

Kā es varu rezervēt lidojumu?

Ievadiet informāciju par savu ceļojumu mūsu lidojumu meklētājprogrammā (galamērķis, datums un pasažieru skaits), un tiks parādītas visas pieejamās lidojumu kombinācijas, sākot ar visekonomiskāko cenu. Kad esat izvēlējies vēlamo lidojumu, jums tiks lūgts izpildīt dažus vienkāršus soļus, pieprasot personas informāciju un norēķinu informāciju, lai pabeigtu rezervāciju.

Esmu izvēlējies lidojumu, bet cenu vairs nav iespējams rezervēt. Kas man jādara?

Šī situācija rodas, ja:

a) Pēdējā pieejamā faktiskā izvēlētā lidojuma vai cenas cena tika pārdota, kamēr veicāt rezervāciju. Nav garantijas, ka izvēlētais lidojums joprojām ir pieejams, kamēr nesaņemat ziņojumu, ka esat pabeidzis rezervāciju
b) Sēdekļi, kas vairs nav pieejami, joprojām tiek rādīti sēdekļu rezervēšanas sistēmā, jo sistēmas atkārtotai ielādēšanai nav pietiekami daudz laika.

Šādas situācijas reti notiek. Tomēr, ja tas notiek ar jums, izmantojot mūsu vietni, lūdzu, sazinieties ar mūsu pasažieru servisu.

Cik ilgi iepriekš ir nepieciešams rezervēt aviobiļeti?

Lidojumus var izveidot tajā pašā ceļojuma dienā. Tomēr precīzs laika posms pirms atiešanas laika būs atkarīgs no izlidošanas galamērķa un vietējā laika tur.

Kā es varu būt drošs, ka mana rezervācija bija veiksmīga?

Tiks parādīta lapa ar uzrakstu “Paldies, ka rezervējāt ar mums”, lai apstiprinātu, ka rezervācija ir veiksmīga.

Jūs saņemsit arī automātisku apstiprinājuma e-pastu, kurā būs norādīts jūsu rezervācijas numurs un papildu rezervācijas informācija.

Es veicu rezervāciju, bet nesaņēmu apstiprinājuma e-pastu. Kas man jādara?

Ja neesat saņēmis apstiprinājuma e-pastu, iespējams, tas ir saistīts ar reģistrētās e-pasta adreses kļūdu pareizrakstības laikā rezervēšanas procesā. Alternatīvi, atkarībā no jūsu e-pasta pakalpojumu sniedzēja iestatījumiem tas varētu būt kļūdaini nosūtīts uz nevēlamā vai surogātpasta mapi, un mēs iesakām to pārbaudīt. Ja to neatrodat, lūdzu, sazinieties ar mūsu pasažieru apkalpošanas centru.

Es saņēmu apstiprinājuma e-pastu, taču ir kļūdas. Kas man jādara?

Ja apstiprinājuma e-pastā atrodat kļūdas, pēc iespējas ātrāk sazinieties ar mūsu pasažieru apkalpošanas centru. Tomēr grozījumi ne vienmēr ir iespējami vai tiem var būt papildu izmaksas.

Vai es varu rezervēt lidojumu pa tālruni vai pa e-pastu?

Jā, jūs varat. Lai rezervētu tālruni vai e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mums.

Vai es varu veikt grupas rezervāciju?

Jūs varat rezervēt tiešsaistē līdz 9 pasažieriem. Grupām, kurās ir vairāk nekā 9 pasažieri, lūdzu, nosūtiet pieprasījumu pa e-pastu uz mūsu pasažieru apkalpošanas centru.

Vai bērni un zīdaiņi saņem paši savas biļetes?

Jā, bet biļetes bērniem un zīdaiņiem tiek izsniegtas tikai pieaugušo pavadībā, un tās atšķiras atkarībā no aviokompānijām. Bērniem (2-11 gadus veciem) cena ir zemāka, parasti to veido lētāka cena un nodokļu summa. Cena zīdaiņiem (0–2 gadus veciem) parasti ir tikai nodokļu maksa.

Kāpēc man nav nepieciešama pases informācija?

Aviosabiedrības un visi galamērķi ne vienmēr pieprasa pases datus. Ja pases dati ir nepieciešami, rezervēšanas laikā jums tiks lūgts tos ievadīt, vai arī ar jums sazināsies pa e-pastu, lai tos sniegtu.

Maksājumi un maksas

Kā es varu apmaksāt lidojuma rezervāciju?

Veicot tiešsaistes rezervācijas, kā norēķinu iespējas tiek pieņemtas tikai debetkartes vai kredītkartes. Pieņemamās kartes ir Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express, Diners Club un Euroline. Jums var būt jāmaksā papildu maksa par kredītkartes maksājumiem, kas tiks parādīti galīgajā cenā pirms rezervācijas pabeigšanas.

Vai ir droši aizpildīt kredītkartes datus? Cik droša ir uniticket vietne?

Jūsu kredītkartes informācija mums tiek nosūtīta, izmantojot drošu serveri. Mēs izmantojam visjaunāko un drošāko pieejamo tehnoloģiju, kas šifrē jūsu personas datus un kredītkartes datus. Izmantotā šifrēšanas metode ir standarta tehnoloģija “Secure Socket Layer” (SSL). Papildu drošībai mēs izmantojam ugunsmūri, kas aizsargā mūsu serveri un sistēmas no nesankcionētas piekļuves.

No manas kredītkartes tiek iekasēta maksa, taču es neesmu saņēmis apstiprinājuma e-pastu. Vai mana rezervēšana ir veiksmīga?

Nē, biļetes, kuras mēģinājāt rezervēt, nav apstiprinātas īslaicīgas tehniskas problēmas dēļ, kas rezervēšanas procedūras laikā radās aviokompāniju sistēmās. Tā rezultātā rezervācija neizdevās, savukārt attiecīgās summas priekšautorizācija jau bija notikusi.

Īpašās prasības

Vai es varu rezervēt biļeti bērniem bez pavadības?

Bērniem, kas jaunāki par 5 gadiem, ceļošanai jābūt līdzi pasažierim (parasti tam jābūt vecākam par 15 gadiem). Biļetes pa tālruni var izsniegt tikai bērniem bez pavadības. Katra aviokompānija ievēro atšķirīgu politiku attiecībā uz bērniem bez pavadības. Pirms lidojuma rezervēšanas iesakām sazināties ar aviokompāniju. Daudzas aviokompānijas piedāvā eskorta pakalpojumus bērniem, taču katra pakalpojuma izmaksas un prasības regulē katra aviokompānija. Lai nodrošinātu to bērnu (2 līdz 11 gadu) drošību, kuri ceļo vieni, lūdzu, sazinieties ar mūsu pasažieru dienestu centrā.

Kas jādara cilvēkiem ar invaliditāti un / vai ierobežotām pārvietošanās spējām, lai ceļotu droši un ar palīdzību?

Pasažieriem ar kustību traucējumiem un pasažieriem ar ierobežotām pārvietošanās spējām ir jāinformē aviosabiedrība vai uniticket par palīdzības nepieciešamību un būtību vismaz 48 stundas pirms izlidošanas.

Palīdzības suņa palīdzība tiek apstiprināta arī pēc pieprasījuma, ja paziņojums ir veikts saskaņā ar spēkā esošajiem valsts noteikumiem par suņu palīgu pārvadāšanu, ja tādi pastāv.

Pasažieriem, kuriem nepieciešama palīdzība, jāierodas lidostā 2 stundas pirms izlidošanas laika un jādodas tieši uz paredzētajiem punktiem pasažieriem ar invaliditāti un pasažieriem ar ierobežotām pārvietošanās spējām (kā norādīts reģistrējoties).

Es vēlos uz kuģa ieturēt noteiktu maltīti (piemēram, veģetāro ēdienu). Kas man jādara?

Lai pievienotu, lūdzu, sazinieties ar mūsu pasažieru apkalpošanas centru, izmantojot mūsu tiešsaistes saziņas veidlapu. konkrēta maltīte jūsu rezervējumam.

Es gribētu ņemt līdzi savu mīluli. Kas man jādara?

Noteikumi un procedūras mājdzīvnieku pārvadāšanai gaisa kuģa salonā un bagāžas glabāšanas vietās atšķiras atkarībā no aviokompānijas un galamērķa. Lai iegūtu vairāk informācijas, pirms rezervācijas turpināšanas iesakām sazināties vai nu ar aviokompāniju, kas veic lidojumu, vai ar mums. Ja esat jau veicis rezervāciju, lūdzu, sazinieties ar mūsu pasažieru apkalpošanas centru, izmantojot mūsu tiešsaistes saziņas veidlapu.

Izmaiņas un atcelšana

Vai es varu mainīt savu rezervāciju?

Izmaiņas ir atkarīgas no katras aviokompānijas biļetes veida un izmaiņu politikas. Lūdzu, sazinieties ar mūsu pasažieru apkalpošanas centru, lai saņemtu jebkādas izmaiņas vai pieprasījumus par izmaiņām.

Vai ir nepieciešama maksa par izmaiņām?

Maksa par izmaiņām ir atkarīga no katras aviokompānijas biļetes veida un politikas. Tomēr ir daudz biļešu, kuras nevar mainīt, īpaši tās, kuras piedāvā zemo cenu aviokompānijas. Par biļetēm, kuras var mainīt, papildu izmaksas sastāv no aviokompānijas soda naudas un jebkuras cenas un nodokļu atšķirības starp jauno un veco biļeti. uniticket var arī iekasēt maksu par izmaiņām atkarībā no sākotnējā rezervācijā izvēlētās pakalpojumu paketes.

Vai es varu mainīt pasažiera vārdu?

Atkarībā no maksas noteikumiem reti tiek atļautas nosaukuma izmaiņas. Ievadot šo informāciju, iesakām pievērst īpašu uzmanību, jo vārds (vārds / uzvārds) jāievada ar latīņu burtiem un tieši tāds, kāds rakstīts pasē vai identifikācijas kartē. Pat ja nosaukums ir nepareizi ievadīts, sistēma turpinās un automātiski izsniegs e-talonu.

Vai es varu atcelt savu rezervāciju?

Lūdzu, sazinieties ar mūsu pasažieru apkalpošanas centru, lai uzzinātu par atcelšanas jautājumiem vai pieprasījumiem. Lai gan aviokompānijas var atcelt jūsu rezervāciju, mums ir jāapstrādā atmaksas procedūra.

Vai ir atcelšanas maksa?

Anulēšanas maksa ir atkarīga no katras aviokompānijas biļetes veida un atcelšanas politikas. Tomēr ir daudz biļešu, kuras nevar atcelt, īpaši tās, kuras piedāvā zemo cenu aviokompānijas. uniticket var arī iekasēt atcelšanas maksu atkarībā no izvēlētās pakalpojumu paketes.

Kad es saņemšu atmaksu?

Atcelšanas gadījumā atlīdzība pasažierim tiek apstrādāta, tiklīdz aviokompānija ir veikusi atmaksu uniticket. Atmaksas process parasti aizņem līdz 15 darba dienām pēc atcelšanas datuma. Bankas procedūru dēļ var paiet pat 7-10 dienas, līdz parādīsies jūsu bankas izrakstā.

Reģistrēšanās un iekāpšana

Kādi dokumenti man ir nepieciešami, izņemot e-talonu, lai ceļotu?

Katram pasažierim ir jāuzrāda oficiāli dokumenti, piemēram, pase vai personas apliecība. Dažiem ceļotājiem ir pienākums saņemt vīzu / tranzīta vīzu vai ESTA atkarībā no ceļojuma sākuma un galamērķa. Pasažieri var uzzināt, kuri ceļošanas dokumenti ir nepieciešami, sazinoties ar valsts vēstniecību. Turklāt dažos galamērķos ceļotāju pasēm jābūt derīgām vismaz 6 mēnešus. Pasažiera pienākums ir iegūt ceļošanai nepieciešamos dokumentus.

& nbsp;

Vai bērniem ir vajadzīgi ceļošanas dokumenti?

Jā. Tāpat kā pieaugušajiem, arī ceļojot, bērniem ir jābūt derīgai pasei un vīzai, ņemot vērā galamērķa valsti.

Kā & amp; kad es varu reģistrēties?

Jūs varat reģistrēties tiešsaistē (parasti 24 stundas pirms izlidošanas), izmantojot aviosabiedrības vietni, izmantojot e-talonā saņemto informāciju vai tieši lidostā (2 stundas pirms izlidošanas).

Bagāža

Kādi ir bagāžas ierobežojumi un izmēri?

Rokas bagāža: saskaņā ar lielāko daļu aviokompāniju lidmašīnā ir atļauts ievietot vienu rokas bagāžas vienību, tomēr pieļaujamais svars dažādās aviosabiedrībās ir atšķirīgs. Eiropas Savienības noteikumos noteikts, ka rokas bagāžas izmēri nedrīkst pārsniegt 56 cm x 45 cm x 25 cm (ieskaitot rokturus, ārējos apvalkus, riteņus).

Reģistrēta bagāža: katram pasažierim parasti ir atļauta viena bagāža līdz 23 kg. Pasažieriem jāapzinās, ka svara ierobežojumi un izmēri bagāžai / rokas bagāžai atšķiras un ir atkarīgi no biļetes noteikumiem. Lielākā daļa aviosabiedrību iekasēs papildu maksu par bagāžu, kas pārsniedz to svara ierobežojumu. Pasažieriem ir jāsazinās tieši ar aviokompāniju, lai uzzinātu precīzus bagāžas ierobežojumus.

Ko es nedrīkstu pārvadāt savā bagāžā?

Pasažieriem nevajadzētu nēsāt savā bagāžā:

• Saspiestas gāzes: dziļi sasalušas, viegli uzliesmojošas, nedegošas un indīgas
• Kodīgas skābes, sārmi, dzīvsudrabs un svina akumulatori
• Sprāgstvielas: munīcija, uguņošana, signālraķetes, pistoles, vāciņi un visu veidu šaujamieroči
• Uzliesmojoši šķidrumi un cietas vielas: šķiltavas, sērkociņi, krāsas, krāsu šķīdinātāji un šķiltavas
• Radioaktīvie materiāli
• Somas un portfeļi ar iebūvētām trauksmes ierīcēm
• Oksidanti
• Indīgas un infekcijas vielas
• Citi bīstami materiāli: magnētiski materiāli, materiāli, kas rada diskomfortu vai kairinājumu
• Rokas bagāžā esošie šķidrumi pārsniedz atļauto daudzumu
- Tas neattiecas uz reģistrēto bagāžu un šķidrumiem piemērotos traukos ar maksimālo ietilpību 100 mililitrus (ml). Konteineri jāievieto plastmasas, caurspīdīgos vai atkārtoti aizzīmogojamos maisos, kuru maksimālais tilpums ir 1 litrs vienam pasažierim. Šķidrumus definē kā ūdeni, dzērienus, zupas, sīrupus, ziedes, losjonus, eļļas, smaržu aerosolus, visu kategoriju želejas, šķidrumus, kas kondicionēti zem spiediena, piemēram, skūšanās putas, dezodorantus, losjonus, ieskaitot zobu pastu, šķidrumu-cietu maisījumus un citus līdzīgus priekšmetus. konsekvence.

• Izņēmuma kārtā rokas bagāžā var pārvadāt šādus priekšmetus:

- Zāles, diētiskā pārtika un bērnu pārtika, kas tiek uzskatītas par nepieciešamām lidojuma laikā (pasažierim var lūgt pierādīt savu nepieciešamību).
- šķidrumi, piemēram, dzērieni un smaržas, ko pasažieri iegādājušies lidmašīnā vai lidostas izejā, kas atrodas pēc drošības pārbaudes punktiem. (Šīs preces tiek pārdotas īpaši aizzīmogotos maisos, kurus pasažieriem nevajadzētu atvērt, pirms viņi pabrauc garām lidostas bagāžai un drošības kontrolei).

• Saskaņā ar ASV likumdošanu visu veidu šķiltavu turēšana vai nodošana reģistrētajā bagāžā un rokas bagāžā ir aizliegta ienākošajiem lidojumiem uz ASV.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka iepriekš minētais saraksts ir orientējošs. Lai iegūtu papildinformāciju, lūdzu, sazinieties ar lidostu vai apkalpojošo aviokompāniju.

Vai es varu ņemt līdzi klēpjdatoru?

Pasažieri var uzņemt klēpjdatoru. Tomēr lidostas drošības kontroles procesā klēpjdatori ir jāizņem no rokas bagāžas un jāpārbauda atsevišķi.

Vai uz kuģa es varu pārvadāt elektronisko aprīkojumu?

Pasažieri lidmašīnā var pārvadāt mazas elektroniskas ierīces (piemēram, mazus televizorus, radio utt.), taču tās ir pienācīgi jāpārbauda lidostas drošības kontrolē. Lai iegūtu vairāk informācijas, iesakām sazināties ar aviokompāniju, ar kuru lidojat.

Es gribētu ņemt līdzi īpašu aprīkojumu, piem. slēpošanas inventārs. Kas man jādara?

Aviokompānijas piedāvātajā atļautajā brīvajā svarā nav iekļauts īpašs aprīkojums. Aviokompānija iekasēs papildu maksu par pasažieriem, ceļojot ar īpašu aprīkojumu. Maksa būs atkarīga no īpašā aprīkojuma veida, svara un izmēriem. Ja vēlaties ceļot ar īpašu aprīkojumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu pasažieru apkalpošanas centru, taču ņemiet vērā, ka visas papildu izmaksas tiks apmaksātas tieši lidostā.

Biežu lidotāju programma

Esmu reģistrējies pastāvīgo lidotāju programmā un vēlos rezervēt lidojumu ar uniticket. Vai es zaudēšu savas priekšrocības?

Nē. Jūs saņemsiet jūdzes par lidošanu ar aviokompāniju. Jūs varat ievadīt sava pastāvīgā lidotāja konta numuru, rezervēšanas procesa trešajā solī atzīmējot izvēles rūtiņu sadaļā Pasažiera informācija. Ja esat jau veicis rezervāciju, lūdzu, sazinieties ar mūsu pasažieru apkalpošanas centru, lai pievienotu informāciju par pastāvīgo lidotāju.

Esmu reģistrējies citas aviokompānijas pastāvīgo lidotāju programmā, izņemot to, ar kuru lidoju. Vai es joprojām varu to izmantot?

Pastāvīgo lidotāju programmas var izmantot aviosabiedrībām, kas pieder vienam un tam pašam aviosabiedrību tīklam (piemēram, Turkish Airlines un United Airlines pieder Star Alliance tīklam, un viņu pastāvīgo lidotāju programmas var izmantot kā aizstājējus).

Atpakaļ uz augšu

Copyright © 2016-2020. Visas tiesības aizsargātas. UniTicket ir daļa no HolidayPrice Inc., kas ir Eiropas līderis tiešsaistes ceļojumu un saistīto pakalpojumu jomā. Privātuma politika. Lietošanas noteikumi. Sīkdatņu politika. Izmantojot materiālus, ir obligāta aktīva saite uz UniTicket vietni.